Leen en Giel nieuwe uitbaters van Oud Dommelhof

Het Peltse gemeentebestuur ondertekende vandaag de overeenkomst voor de concessie van het Oud Dommelhof. De uitbaters zullen vermoedelijk begin 2025 de deuren openen van hun nieuwe zaak in het monumentale gebouw aan het Dommelhof.

De gemeente Pelt sloot vandaag een concessie af voor de uitbating van restaurant Oud Dommelhof in Neerpelt. De BV L&G bv uit Pelt, vertegenwoordigd door Leen Boonen en Giel Kuppens, zal de nieuwe uitbatersrol op zich nemen. Zij waren enige tijd geleden nog uitbaters van de Scoutsrally in Neerpelt. Na de ondertekening ontvingen ze de sleutels van het gebouw uit handen van burgemeester Dennis Fransen.

De Peltse ondernemers kunnen nu starten de inrichtingswerken om hun nieuwe zaak vorm te geven. Begin 2025 hopen ze die te kunnen openen met een vernieuwend concept dat gericht is op food-sharing.

Het gemeentebestuur wenst Leen en Giel veel succes met hun nieuwe avontuur in het Oud-Dommelhof!

Gepubliceerd op woensdag 2 oktober 2024 15.58 u.