Gemeente Pelt lanceert nieuwe jobsite voor toekomstige medewerkers

De gemeente Pelt introduceert een nieuwe jobsite om potentiële medewerkers beter te informeren en aan te trekken. Op jobs.gemeentepelt.be kunnen geïnteresseerden terecht voor een overzicht van de openstaande vacatures bij de Peltse gemeentelijke diensten.

Centraal platform voor alle functies

Met bijna 400 werknemers en meer dan 40 verschillende functies biedt de gemeente Pelt regelmatig nieuwe jobkansen in regio Noord-Limburg. Sollicitanten voor een nieuwe job, studentenjob, stage of vrijwilligerswerk bij de gemeente en OCMW Pelt zijn vanaf nu welkom op jobs.gemeentepelt.be. De jobsite vervangt de voormalige vacaturepagina op de gemeentelijke website.

Mis geen vacature via de nieuwsbrief

Zijn er momenteel geen vacatures in jouw werkveld beschikbaar? Dan kan je je onderaan de startpagina eenvoudig inschrijven voor de nieuwsbrief. Abonnees ontvangen automatisch een melding per e-mail zodra er een nieuwe vacature wordt gepubliceerd die aansluit bij hun profiel.

Een blik achter de schermen als werknemer

Pelt wil geïnteresseerde sollicitanten niet alleen informeren, maar ook welkom doen voelen in het bedrijf. Bezoekers vinden op de jobsite uitgebreide informatie over wat ‘werken bij Pelt’ inhoudt: van salaris en voordelen tot de gemeentelijke gebouwen en de verschillende diensten. Daarnaast delen collega’s hun ervaringen om een goed beeld te geven van de werksfeer.

Neem gerust eens een kijkje op https://jobs.gemeentepelt.be en ontdek de carrièremogelijkheden bij de gemeente en OCMW Pelt. Ambitie of balans, je hoeft niet te kiezen.

Gepubliceerd op vrijdag 30 augustus 2024 11.47 u.