De baliemedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt van onze gebruikers. Zij zorgen voor een warm onthaal zowel aan de balie als bij een telefonisch contact:
- Zij luisteren, informeren en zo nodig verwijzen.
- Zij bemannen de telefooncentrale en zorgen ervoor dat je bij de juiste persoon terechtkomt.
- Ze verkopen UiTpassen en informeren je over de mogelijkheden.
- Om je in te schrijven voor een activiteit kan je bij hen terecht.
- Ze staan in voor de verkoop van drankjetons, bonnen voor de smulmomenten en dorpsrestaurants.
- Ze plannen afspraken in bij pensioendienst en de digi-helper.
- Ze behandelen ritaanvragen voor de Minder Mobielen Centrale.
- Ze verstrekken huisvuilzakken om medische redenen.
- En ze zoeken samen met jou een antwoord op duizend en één vragen
Achter de schermen verrichten ze heel wat administratieve taken:
- Ze werken een boeiend activiteitenprogramma uit en zorgen ervoor dat het vorm krijgt in een aantrekkelijke brochure.
- Ze zoeken fijne lesgevers en ondersteunen hen bij hun activiteiten.
- Ze zetten de lokalen klaar, ook als een activiteit op een andere locatie plaatsvindt.
- Ze maken de activiteiten bekend via een aantal kanalen: UiTinVlaanderen, UiTinPelt, Internetgazet en Facebook.
- Ze maken affiches en folders en stellen de nieuwsbrief op zodat iedereen op de hoogte is van onze activiteiten.
- Ze doen de opvolging van de verzekering van onze gebruikers en deelnemers aan de activiteiten.
- Ze zorgen ervoor dat UiTpaspunten toegekend worden aan deelnemers van diverse activiteiten.
- Ze werven en ondersteunen vrijwilligers.
- Ze bieden administratieve ondersteuning aan de Minder Mobielen Centrale, de dorpsrestaurants, de cafetaria en aan het bezoekersteam.
- Ze plaatsen bestellingen, verwerken facturen en beheren de kassa.