Balie en team administratie

De baliemedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt van onze gebruikers. Zij zorgen voor een warm onthaal zowel aan de balie als bij een telefonisch contact:

  • Zij luisteren, informeren en zo nodig verwijzen.
  • Zij bemannen de telefooncentrale en zorgen dat je bij de juiste persoon terechtkomt.
  • Ze verkopen UiTpassen en informeren je over de mogelijkheden.
  • Om je in te schrijven voor een activiteit kan je bij hen terecht.
  • Ze staan in voor de verkoop van drankjetons, bonnen voor de smulmomenten en dorpsrestaurants.
  • Ze plannen afspraken in bij pensioendienst en de digi-helper.
  • Ze behandelen ritaanvragen voor de Minder Mobielen Centrale.
  • Ze verstrekken huisvuilzakken om medische redenen.
  • En ze zoeken samen met jou een antwoord op duizend en één vragen

Achter de schermen verrichten ze heel wat administratieve taken.

  • Ze werken een boeiend activiteitenprogramma uit en zorgen dat dat vorm krijgt in een aantrekkelijke brochure.
  • Ze zoeken fijne lesgevers en ondersteunen hen bij hun activiteiten.
  • Ze zetten de lokalen klaar, ook als een activiteit op een andere locatie plaatsvindt.
  • Ze maken de activiteiten bekend via een aantal kanalen: UiTinVlaanderen, UiTinPelt, Internetgazet en Facebook.
  • Ze maken affiches en folders en stellen de nieuwsbrief op zodat iedereen op de hoogte is van onze activiteiten.
  • Ze doen de opvolging van de verzekering van onze gebruikers en deelnemers aan de activiteiten.
  • Ze zorgen ervoor dat UiTpaspunten toegekend worden aan deelnemers van diverse activiteiten.
  • Ze werven en ondersteunen vrijwilligers.
  • Ze bieden administratieve ondersteuning aan de Minder Mobielen Centrale, de dorpsrestaurants, de cafetaria aan aan het bezoekersteam.
  • Ze plaatsen bestellingen, verwerken facturen en beheren de kassa.
;